torstai 18. lokakuuta 2012

Miten mä löydän itteni aina tästä tilanteesta ?

Heips! Oon huomannu et kirjotan paljon enemmän tekstii ku kirjotan puhelimella. Mistäköhän se vois johtua ? Aika hassuu sinäänsä, koska puhelimella on paljon vaikeempi kirjottaa. Ihan vaan senki takii, ku on niin pienet näppäimet. Sillonki ku kirjotin sen Kuka mä oon? -postauksen ni sormii vaa sattu koko seuraavan päivän. Järkevämpäähän ois siis kirjottaa koneella, mut jotenki mul tulee paljon enemmän asiaa puhelimen kautta (okei toi oli hassusti sanottu).

Viime yönä puhuin kaverin kansa puhelimessa johonki yhteen asti, ni tänää sit nukuin kahteen asti. Vaikka kaveri yritti herättää ja saihan se miut hereille, mutta jatkoin sen jälkee vaa nukkumista. Taisin olla pikkasen väsyny, ku nukuin sen 13 tuntii. Sitä ne univelat teettää. Tänään nyt en taaskaan oo tehny mitään järkevää, vaikka ittelleni lupasin et harjottelen koko loman ahkerasti siihen teoriakokeeseen, mutta enpä niin ole tehnyt. Hyi mua! Tänäänki mä oon vaan pelaillu simsii ja kattonu bb:tä. Huomenna mun on pakko ryhdistäytyy, koska Mallut tulee tänne perjantaina ja mun pitää kerkee siivoo ennen sitä. Mun huone on nimittäin taas kerran aika kamalassa kunnossa (Hupsis). Huomenna pitäs kanssa mennä ostaa sisäkengät sinne töihin nimittäin siellä on ihan helvetin kylmät lattiat. Tartten mä niitä kenkii muutenki lähihoitajan työssä, joten ihan hyvä investointi ne tulee olemaan. Mitenköhän mä kerkeen taas kaiken huomenna tekemään? Kuitenki herään taas, joskus kahelta ja sit käyn suihkussa ja lähen shoppailee ni siihen meni kaikki siivous aika.

Perjantaina ennen ku Mallu tulee ni oon luvannu nähä Riikan kaupungilla, ku ei olla nähty varmaa kesän jälkee? Tai no ollaan me kaks kertaa ohi mennen nähty, mut siis sillee kunnolla et oltas puhuttu asioista. Mut se on kyl vast yhelt et perjaattees siin aamulla voisin keretä siivoomaan. Mut mä INHOON siivoomista :( en vaa voi sille mitää. Oon helvetin hyvä sotkemaan, mut tosi huono siivoomaan.


Oikeest mikä siin on et ku tuntuu silt et menee jonku ihmisen kanssa kaikki tosi hyvin ja välit on hyvät ja tällee. Ni sit se ihminen tekee jotain mikä romauttaa kaiken alas. Ja sit ollaan siinä pisteessä että muhun sattuu  ja mua itkettää koko ajan. Mulle tapahtuu aina tällee. Tai sit mä oon vaan liian hyväuskonen ja uskon kaiken mitä mulle sanotaan.

Tää biisi kuvastaa mun olotilaa niin hyvin taas.



~Laura, kiittää ja kuittaa, ennen ku alkaa ragee kunnolla.

2 kommenttia: