sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Heippa kaikki.

Joo eli mulla on tässä vuosien varrella ollu kaks tai kolme blogia aikasemminkin, mutta niihin kirjottaminen on aina jääny. Nyt sanonki jo heti aluks, että en kirjota tätä teitä varten vaan ihan itteeni varten ja kirjottelen tänne sillon kun musta siltä tuntuu. Joten aivan turha tulla itkee tän blogin sisällöstä ja siitä kuin usein tänne kirjotan. Alkuun saattaa tulla useemminki postauksia tai no tällä viikolla, koska mulla on syysloma, mutta sen jälkeen mulla alkaa työssäoppiminen, joten kirjottaminen saattaaki jäädä taas vähemmälle. Luulen kyllä kirjottavani tuntemuksiani sieltä työharjottelusta (vaikka mun pitääki olla tosi tarkka mitä kirjotan, koska mulla on vaitiolovelvollisuus). Mutta yleisiä tuntemuksia voin kirjotella.

Jännittää jo jonkun verran se töitten alottaminen, koska en ennen oo ollu tarhassa töissä ja siellä on kuitenki niin nuoria lapsia. Mutta hyvin se tulee menee, oon kuitenki koulussa opiskellu tätä varten jo yli kaks kuukautta.

Tästä blogista viel sen verran et kirjottelen tänne ihan yleisesti mun elämästä, tuntemuksista, tunteista, jne.

Öäöäöääää... Huomenna mulla on autokoulussa liukasrata ja mua JÄNNITTÄÄ ihan älyttömästi, koska joudun ajaa sinne tai sieltä pois joku toinen oppilas kyydissä ja en kuitenkaa mielestäni oo viel mikää hyvä kuski. Vaikka mulla onki ollu jo aika monta ajotuntii. Toivottavsti selviin hengissä (:

No ehkäpä tää oli tältä kertaa tässä. Tais tulla hieman sekavaa tekstii, mut ei voi mitää :D:D Tällänen mä oon.  En koskaa oo ollu hyvä postausten kirjottaja, sisällöllisesti, mut ehkä mä tästä viel kehityn.

~ Laura.

Ps. muokkailen tätä ulkoasuu huomenna sen autokoulun jälkee. (:
Pps. muokkaan tätä varmaa aika paljonki xD rupes nimittäi jo ärsyttää tää ulkoasu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti