maanantai 15. lokakuuta 2012

Saanko mennä nukkumaan ?

Huhuh.. Ei oikeesti mulla on LOMA ja mä herään autokouluun liukkaanradan ajoon vapaaehtosesti seittemältä aamulla. En yhtää ihmettele et mua nyt väsyttää ihan älyttömästi, vaikka oon jo tunnin päikkäritki nukkunu. Ei loma oo sitä varten, että aamulla herätään aikasin. Oon ollu aamusta asti ihan helvetin väsyny. Heti siitä asti ku nousin sängystä ja tein kaikki aamujutut. Siitä sit ku päädyin autokoululle. Siellä ku istuin ni mun maha oli ihan helvetin kipee, koska jännitin. No ei se mulle ollu ees uutta :D noin käy aina ku jännitän jotain.. Siinä ku sit ajettii sinne radalle ni meinasin nukahtaa sinne takapenkille, ku en oo oikeen aamuihmisiä.

Plöää.. tähän aikaan ei enää ajatuskaan kulje. En mä nyt hirveesti mitään muuta oo tänää saanukkaa aikaseks ku sen autolla ajamisen ja sit mitä nyt pikkasen yritin HUOM! yritin muokkailla tätä blogin ulkoasua samalla ku kattelin kaverin bb 24/7 tunnuksilla bb:tä.. NIII ja sit mä harjottelin kanssa teoriakokeesee jonku tunnin verra.. Hui ku oon ollu reipas :D mut onneks lomalla ei tartte hirveesti rehkiikkään.

Mut tosta ulkoasun muokkauksesta. Sillon ku viimeks oon käyttäny bloggerii ni se oli vuonna 2009 ? eli siit on jo aika kauan ja täähän on nyt muuttunukki sen jälkeen joten.. lopputulos ei tällä hetkellä ole vielä mitenkää hirveen mua miellyttävä :( väsäsin nopeesti nyt tollasen bannerin, mut ei sekää oo mikää hirveen hieno, mut voi voi.. sit ku on enemmän inspiraatioo ni vois tehä uuden ja hienomman.

Nii ja siitä liukkaasta radasta sen verran viel et jännitin taas kerran ihan turhaan.. koska se oli ihan kivaa :D:D:   Ku mä vähän ajelin ni se auto meni joku 3 kertaa sillee 360 astetta ympäri.


joo.. ehkä tää postaus jää tähän ku ajatus ei kulje ja jos se kulkee niin se katkee melkee heti. Ja tääki on ihan helvetin selkeetä tekstiä. Mutta sitä se väsymys teettää ettei aivot toimi ja teksti on hirveen katkonaista.

~Laura.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti