torstai 3. joulukuuta 2015

Pikkujoulu risteily

Meillä oli toissa lauantaina työporukan kanssa pikkujouluristeily. Lähdettiin klo 11.30 laivalla kohti Tallinnaa. Matka taittui mukavasti karaokea laulaen, tax freessä shoppaillen ja hytissä höpötellen. Käytiin myös kahvilla, koska kaikille tuli jo meno matkasta niin kova nälkä. Mä itte otin kyllä vaan caramel laten ja suklaakakkua. Kumpikaan ei ollu ihan mun mieleen, sillä kahvi oli kitkerää ja tossa kakussa oli jotain valkosta vaahtoa ja alkoholilta maistuvia kirsikoita sisällä. Muuten laivalla oli tosi mukavaa. 

 photo blogii_zps4da4scxm.png  photo blogii3_zpsxbcgbqkm.jpg
Laiva saapu Tallinnan satamaan, joskus kahdelta ja päästiin maihin asti vasta puol kolmelta. Maissa olo aikaa meillä oli siis neljä tuntia, mutta suositeltavaa oli olla laivassa jo ennen sitä. Käveltiin vaan parin kilsan päähän satamasta olevaan Kaubamajaan. Ja lähdettiin siitä shoppailtuamme, tai no mun shoppailtua, valumaan hitaasti takasin päin. Kerettiin koko reissulla käymään ehkä viidessä kaupassa. No sain kaiken mitä halusin, mutta kyllä oli turhan tiukka aikataulu mun mieleen. 

Laivaan päästyämme piti vielä 45 minuuttia odottaa, että päästiin nauttimaan joulubuffetista. Ruoka ei ollut kyllä yhtään mun makuun. Siellä oli tosi paljon kaikkia eri kaloja mausteliemissä ja niistä en tykkää kyllä yhtään. Joululaatikoita oli myös ne oli ihan ok makusia, mutta tosi kuivia. Mutta mukava seura teki ruokailusta paljon paremman ja meillä oli tosi hauskaa.

 photo blogii4_zpsqxywaujo.jpg  photo blogii5_zpsfufujih5.jpg  photo blogii6_zpscaxk0yqc.jpg

 photo blogii7_zps7wrqgpvn.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti