keskiviikko 23. joulukuuta 2015

Elämäni aakkoset

Monessa blogissa on tän syksyn aikana kiertänyt tää elämäni aakkoset -haaste. Mulla meni itseasiassa aika pitkään näitä miettiessä.
______
A - aamupala, se tärkein ateria päivässä. En osaa alottaa päivää, jos en syö jotain.

B - tekee mieli kirjottaa tähän banaani, koska muita sanoja on hirveen vaikee keskiä. Toinen vaihtoehto ois bonus, joka liittyy sitten taas mun työhön. Mun mielestä on iso bonus, että saan toteuttaa itseäni niin paljon töissä. Nyt välähti! BLOGIT! Nää mun kaks blogia on mulle tärkeitä, vaikka jäänytkin vähemmälle huomiolle nyt.

C - C-vitamiini ja itseasiassa kaikki vitamiinit. En syö mitään vitamiinilisiä tai itseasiassa ajattele tarkemmin saanko tarpeeksi vitamiineja. Oon kuitenkin pysyny terveenä.

 photo tuffe1_zpsqxmoftjk.jpg
D - Dataaminen. Hirveen vaikee kirjain. Koneella tulee kyllä vietettyä paljon aikaa. Oon kyllä paljon vähentäny, mutta silti. Kaikki kuitenkin tapahtuu nykyään koneella.

E -  Epäileväinen. Kuvaa mua hyvin. Epäilen aina kaikkea ihan hirveesti. Mietin aina, että mikä jonkun motiivi on tehdä jotain. Jäänteitä siltä ajalta, kun mua kiusattiin koulussa. Tääkin piirre on vähentynyt mussa, mutta kyllä se sieltä vielä löytyy.

F -  F**k y**. Aiaiai. Kiroilen ihan liikaa. Kamala tapa. Töissä  ei tuu kyllä kiroiltua, joten osaan kyllä kääntää sen katkasijasta pois. Mutta muuten tulee viljeltyä ihan liikaa.

G - Google. Sieltä löytää kyllä kaiken tarvitsemansa, jos ei tiedä tai tarvitsee jotain asiaa/kuvaa. Ihan mitä vaan. Elämän helpottaja.

H - Hajuvesi. Oon vasta viimeaikoina kiinnostunu ja rakastunu hajuvesiin. Haluaisin kokoajan                  jotain uutta tuoksua, mutta en tiedä mitä.

 photo blogi3_zps3c2c0dfb.jpg
I - Isi korjaa kaiken ja jos isi ei saa korjattua, sitä ei tartte. Isi on tärkeä♥

J -  Joulu, jouluvalot ja kaikki jouluun liittyvä. Tarviiko edes enempää sanoa. Jouluvalot on varsinkin        mun suuri rakkaus.

K - Kynsienlakkaaminen, yks mulle tärkeistä asioista. Rakastan lakata omia kynsiäni ja siks mulla onkin kynsiblogi.

L - Lastenhoitaja/Lähihoitaja. Mun ammatti. Koen kyllä olevani oikealla alalla töissä. 11 kuukautta oon nimittäin töissä ollu ja aika on menny ihan siivillä.

M - Musiikki. En tiedä mitä tekisin ilman sitä. Kuuntelen aina, kun on mahdollista. Myös yöllä, sillä nukahdan paremmin kun kuuntelen musiikkia. Ja meillä on kotona koko ajan radio päällä.

N -  Netflix, oon aivan koukussa sen tarjoamaan sisältöön. Hups.

O - opiskelu. Tähän päivään mennessä oon suurimman osan elämästäni opiskellut. 14 vuotta on  tullut kulutettua neljän eri koulun penkkiä.
 photo blogi1_zpsc9853252.jpg

P - piirtäminen. Oon aina rakastanut piirtämistä ja kaikkea kuvikseen liittyvää. Yläasteen kävin jopa kuvisluokkaa. Haluaisin taas alkaa piirtämään, mutta perfektionistina kynnys on suuri.

Q - Qr -koodi. Ne on niin ärsyttäviä, koska niitä on niin vaikea skannata. Ne ei meinaa koskaan  toimia. (piti googlaa tähän q:lla alkavia sanoja)

R - Ristiina, siltä on puolet suvusta kotoisin ja meidän mökki on siellä. Pitkät pätkät lomista on tullu siellä vietettyä.

S - Suklaa. Rakastan suklaata. Nomnomnom.

T -  Tuffe, mun pieni vauva hauva, joka ei ookkaan enää nii nuori.
 photo blogini1_zpszckoqauj.png
U - Uni. Mä voisin oikeesti nukkua, kuinka paljon vaan. Mulla on niin hyvät unenlahjat.

V -  Valokuvaus, tosi tärkeä ja rakas harrastus.

W - www. Oon tylsä ja pistän tän tähän. Oon internet koukussa, en varmaan selviäis päivääkään                ilman nettiä.

X - zsara, eli mun auto. Tarkemmin sanottuna sen malli. Autolla pääsee joka paikkaan niin helposti, että en osaa julkisilla enää kulkea aikataulussa.

Y - ystävät on tärkeitä. Ja niiden kanssa voi jakaa kaiken.

 photo blogi_zpslyg5hkuo.png
Z - Zombi, siltä mä näytän kun en oo nukkunu tarpeeksi.

Å - Åbo, kaupunki  jota kohtaan mulla on viha-rakkaus -suhde.

Ä - Äiti on mulle loppujen lopuks tärkee, vaikka meidän suhde onkin tosi hankala.

Ö - Öitä. Pitäis varmaan olla jo nukkumassa eikä kirjottaa tätä vielä kaheltatoista. Sillä huomenna tai siis tänään, kun te tätä luette pitää tehdä vielä joulusiivous.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti