maanantai 21. syyskuuta 2015

My Day 20.9.2015

 photo blogi_zpsxppeepvd.png

Hyvää huomenta! Vielä kyllä väsyttää ja tekis mieli jäädä sänkyyn nukkumaan. Kello soi puoli tuntia sitten ja vielä makoilen sängyssä. Viikonloppu aamuisin saatan viettä melkeen tunnin sängyssä selaillen somea ja nettiä puhelimella. Paha tapa. Arki aamusin siihen ei onneks oo mahollisuutta. 

Mahaan alko jo sattumaan, kun oli niin kova nälkä. Aamutoimien jälkeen jääkaapille ettimään aamupalaa. Jääkaappi täynnä kaikkea, mutta silti ei tee mieli mitään. Meen helpoimman kautta ja otan muroja sekä maitoo. Kone auki ja katon eilen alottamani leffan Netflixistä loppuun.

 photo siivous_zpssi0sciat.gif

Pakko siivota tänään, sillä eilisen vaan nukuin. Oli taas pääsy huone hirveeseen kuntoon. Joka kerta lupaan ittelleni, että tähän kuntoon en päästä huonetta enää. Eipä oo kertaakaa pitäny se lupaus. Mulla on älytön kasa tavaraa aina tossa lattialla, kun mulla ei oo tarpeeks säilytystilaa. Pitäis varmaan ajan kanssa ruveta kattomaan tavaroita pois.

 photo blogi1_zpsj1wg1c5m.png

Suihkun jälken pakko föönää hiukset, jos haluun ehtii vielä shoppailemaan. Normaalisti viikonloppusin anna hiusten kuivua omaa tahtiaan. Tottakai Tuffeakin pitää helliä. Tänään se oli taas parvekkeella ottamassa aurinkoa, kun oli niin lämmin. Ihana, ihana aurinko. Älä mee pois. 

Siivouksen yhteydessä löysin kirjekuorellisen mun ottamia kuvia tulostettuna. Oon tainnu unohtaa antaa Riikalle noi kuvat. Otin niitä nimittäin kolmet ja omani mulla on seinällä sekä Suskille annoin jo. Vai annoinko? Oh nou.

 photo blogi2_zps4guzlmcu.png

Teinipeili hississä. Autolla kohti Itistä shoppailemaan. Okei ei mulla ollu, ku alle kaks tuntia aikaa shoppailla. En kyllä tarttenu, kun pari juttua mun DIY -projetiin. Kyllä mä nyt muutamat muutkin kaupat kiersin muodon vuoks. Ah ruokaa. Koko päivänä en ollu syöny mitää kunnollista, joten päätin pitkästä aikaa syödä Burger Kingissä.

 photo blogi3_zpshicx6cc6.png

Pikkasen sneek peekiä mun DIY -projektista. Ehkä tosta nyt tajuaakin, mitä tein, mutta oon silti tekemässä erillistä postausta aiheesta. Ilta ruuaks mun teki taas mieli maissia ja kanaa. Nom. 
Ja ennen nukkumaan menoa ja tän postauksen kirjottamista lakkasin vielä kynnet. Olin suunnitellu kovasti, miten lakkaan kynnet. Ei se sitten sujunutkaan ihan niin. Aluks vähän testailin, mut ei näyttäny kivalle. Onneks tää lakka, millä lakkasin on niin ihana, ettei sitä tartte ees koristella.

Nyt sitten nukkumaan. Öitä! Tai no te luette tätä kyllä vasta aamulla, joten huomenta!

Mitä mieltä ootte tälläsestä postauksesta ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti