torstai 22. tammikuuta 2015

Ale shoppailuja

Joulun jälkeisiä alennusmyyntejä tuli kierreltyä aika paljon. Yksin ja kavereiden kanssa, mutta siltikään en ostanut älyttömästi mitään.

 photo blogi_zpsf10876ac.jpg

Garinierin Micellar Cleansing Water ja Eye Make-Up Remover 2in1.  Micellarista on ollut niin paljon juttua nyt joka paikassa, joten halusin ittekkin kokeilla sitä. Mun mielestä tää poistaa meikin hyvin kasvoilta ja jättää kivan tunteen kasvoille. Silmämeikkiä en tykkää tällä poistaa, kun suurimmaks osaksi käytän vedenkestävää ripsaria. Siitä päästäänki toiseen tuotteeseen eli silmämeikinpoistoaineeseen. Tavallinen ripsari lähtee tällä hyvin irti, mutta vedenkestävää joutuu mun mielestä hankaamaan hieman liikaa.

 photo blogi3_zpsc32eaed6.jpg  photo blogi2_zpsf35375e8.jpg  photo blogi1_zpsc2d7de1c.jpg

Naamanpuhdistusliinoja kiireessä käytettäväksi. Näitä oon käyttäny pitkään ja tykkään niistä yhä. Uus hammastahna testiin, tästä oon käyttäny sitä toista versiota aikasemmin, joten täytyyhän tätäkin kokeilla. Paljon ihanan tuoksuisia saippuoita. Kaks isompaa pulloa  Mango&Papaja -suihkusaippuaa sekä pienempi pullo samantuoksuista käsisaippuaa. Vadelma&Karhuvatukka -käsisaippua on kans ihan älyttömän hyvän tuoksuista. Mun mielestä se tuoksuu melkeen samalla, kun metsämarja fanta.

 photo blogi4_zps6c3103c5.jpg

Doven rasva ei ollu alennuksessa, mutta vanha oli jo loppumassa. Tykkään Doven rasvoista siks, että ne on raikkaan tuoksusia ja kuivuu mun mielestä tarpeeks nopeesti. Näistä löytyy myös monia eri tuoksuvaihtoehtoja. Tää on varmaan kolmas eri tuoksu, mitä mä käytän ja tää on mun toinen lemppari. Lumenen tuotteet oli alennuksessa oleva joululahjapaketti. Puhdistusaine oli tullu tutuks jo LivBoxsista tulleesta tuotteesta ja sen takia ostinkin. Rasvastakin tykkään ja mun mielestä se sais olla isommassa paketissa, nimittäin yksittäisen rasvan hinta on jo n. 7 euroa. Ensimmäisellä käyttökerralla rasva tuntu jännän paksulta, mutta ei tehnyt naamaa kuitenkaan tahmaseks tai kiiltäväksi. Tykkään.

Kynsilakkoja on tullu osettua enemmän kuin laki sallii alennuksesta. Mutta kun ne oli niin hyvässä tarjouksessa ja löysin monia sellasia lakkoja, joista tykkään ja oon aikasemmin meinannu hankkia. Mun kynsiblogista voi lukee lakoista enemmän, jos tahtoo.

 photo blogi6_zps4570d9d6.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti