maanantai 1. joulukuuta 2014

Puhelimen kätköistä

Oon tässä viime aikoina kuvaillu aika paljon puhelimella eri tilanteissa. Ja oon muutenkin pitkään miettiny, että viittinkö vai enkö viitti jakaa puhelinlaatuisia kuvia tänne blogiin. Nyt oon päättäny, että kyllä jaan, joten tässä tulee. Tässä on nyt kuvia, melkeen puolelta vuodelta. Siitä asti ku oon saanu tän uuden puhelimen, mutta ajattelin tekeväni tästä sellasen kuukausittaisen jutun.


 photo puhblogi_zps5c2cdad5.png

Ja heti alotetaan ruokakuvalla. Kesällä, kun olin yksinäni kotona söin aika paljon kaikennäkösiä salaatteja //  Serkun kissa Leevi siellä loikoilee // Hautausmaalla testailin miten hyvin puhelimen kamera toistaa värejä // Lisää kissa kuvia. Etualalla Nita ja taustalla Leevi // Kesällä taivaalla oli aina välillä jännän muotosia tummia pilviä.

 photo puhblogi1_zps9547b6ce.png

Nita rakastaa pahvilaatikoita. Hän makoilee niissä mielellään ja isompia laatikoita, jopa tuhoaa // Tuffe tuli mökiltä takasi ja tottakai oli pakko ottaa heti muutama kuva // Cheekin keikka ♥ // Yks mun tän syksyn lempilakkauksista // Omnomnom.. Leivoin vähän keksejä.

 photo puhblogi2_zps24615802.png

Peiliselfie // Oli vähän tylsää // Naama // Tuffen kanssa ulkoilemassa // Ateneumin portaikko. Käytiin äitin kanssa katsomassa Tove100 -näyttely.
 photo puhblogi3_zpsae05ebd7.png

Lälläläää // Aamupala // Tuffen kanssa lenkillä // Rakas nukkuu auringonpaisteessa // Peiliselfie. Menossa jossain.

 photo puhblogi4_zpsff1f10e6.png

Mummin haudalla ainut elossa oleva kukka // Lähdössä valokuvaamaan Tuffen kanssa // Roihuvuoren vesitorni. Koiran kanssa lenkkeilemässä // Menossa kaupungille. Hissiselfie // Käytiin Tuffen kanssa pitkällä lenkillä.


 photo puhblogi5_zpsfce2cbc0.png

Yhteiskuva Diandran kanssa levynkuuntelu tilaisuudessa Lumiaratikassa // Vanha Porvoo // Helsingin keskustaa illalla // Keskustan valoja //Harjottelua uuden ihanan pannan kanssa
 photo puhblogi6_zps9b344d42.png

Sovituskoppi selfie // Uusia vaatteita sovittamassa // Ostin Tuffelle uuden nallen, joka on melkeen saman kokonen ku Tuffe // Mun söpöliini nukku sängyssä // Iskä teki ruuaks kanasalaattia // Shoppailureissulta Itiksestä

 photo puhblogi7_zpsd1eb337b.png

Jenni Vartiaisen keikkaliput, jotka voitin // Toiset lempparikynnet tänä syksynä // Tuffe oli rapsutettavana sylissä // Nitan lempituoli // Koiran kanssa lenkille menossa

 photo puhblogi8_zps9914cad6.png
Omnomnomnom.. Kävin kiinalaisessa buffassa syömässä // Keikka lookki // Kaupungille menossa. Uuden kihrtimen kokeilua // Parvekkeen jouluvalot // Jenni♥ // Tein makean-tulista kanakastiketta. Oli hyvää, vaikka itse sanonkin


 photo puhblogi9_zpsb9e6ef81.png

City Centerin nätit jouluvalot // Kamppi jouluasussa // Mun HURJA peto♥ // Leikkihetki // Ihania muumitermosmukeja. Oispa mulla tollanen ♥

 photo puhblogi10_zps85b44c4e.png


Lenkkeilemässä // Naamakuva ja ihanat kiharat♥ // Pikkujoulu ja karaoke // Leivoin tän vuoden ekat joulutortut // Vaavi odotti mua lenkille // Leeviä rupes väsyttää rankan leikin jälkeen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti