tiistai 30. joulukuuta 2014

Iltapäivä ystävien kanssa

Sunnuntaina suuntasin kaupungille Suskin ja Riikan kanssa ilman sen kummempia suunnitelmia. Ensimmäisenä suunnattiin kahville Starbucksiin, joka oli taas kerran ihan täynnä. Onneks saatiin kuitenkin meille pöytä ja vietettiinkin siinä hetki ja samalla mietittiin, että mitä seuraavaks. Mä otin kausimaun piparkakku laten, se oli todella hyvää, mutta jälkimaku jäi vähän kitkeräks.

Päädyttiin kiertelemään kauppoja. Kierrettiinkin niitä ihan kiitettävästi ja tuhlattiin ihan hirveest rahaa. Juteltiin samalla kaikesta ja oli kiva nähä pitästä aikaa molempia yhtäaikaa. Käytiin Stockalla kattelemassa meikkiejä tai oikeestaan M·A·C:in huulipunia. Ne oli niin ihania. Tekee mieli ostaa ne kaikki ihanat värit. Mun käsi oli ihan täynnä huulipuna swatcheja ja se vaikeus päättää. Jätin sitte sen huulipunan ostamatta, koska valinnan vaikeus yllätti. Nyt kyllä ehkä vähän harmittaa, sillä ne on todella ihania ja pysyviä. Sillä ei ne meinannu lähtee ees mun kädestä irti. Jossain kohtaa Riikka lähti treenaamaan ja me Suskin kanssa jatkettiin shoppailua.

Nälkä alko yllättämään ja mun teki mieli kiinalaista ruokaa (tekee vieläkin). Käytiin samassa ravintolassa, jossa oon Riikan kanssa ollu kaks kertaa aikasemmin. Oisin halunnu ottaa buffetin ja muistelin, että se ois ollu viikonloppusin seittemään asti. Kyllä se kai normaalisti onki, mutta sunnuntaina ei ollu ja mua jäi vähän harmittamaan. Mutta löysin tilalle, kuitenkin jotain muuta. Oli taas kerran todella hyvää ruokaa ja just sopiva annos. Ruokakuvia ei oo hyvä kattoa, varsinkaan sillon kun tekee jotain mieli.

Vaikka mulla oli kamera mukana kuvasaldo jäi vaan ruokakuviks ja muutamaam kuvaan Suskista. Tällä kertaa yhdessä vietetty aika olikin tärkeempää, kun kuvien ottaminen. Nähdään kuitenkin niin harvoin.

 photo blogi1_zps4985429e.png  photo blogi_zps6bab1745.png

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti