lauantai 27. joulukuuta 2014

Elossa ollaan

Viime aikoina on ollu niin paljon stressiä kaikesta, että piti jättää kirjottaminen tänne vähemmälle. Valokuvannut oon kuitenkin, sillä se rentouttaa ja saan jotain muuta mietittävää.

Kuun alussa mua stressas työnhaku asiat. Sillä oon nyt puol vuotta hakenu töitä ja tässä kuussa käyny enemmän työhaastatteluissa, kun aikasemmin ja ne on stressannu. Oon sellanen ihminen, joka stressaa melkeenpä kaikesta. Joten työhaastatteluihin meno on ollut aika jännittävää. En ees oikeestaan tiedä, mitä jännitän. Joten asialle on vaikea tehdä mitään.

Toinen mikä stressas oli tietysti Joulu. Noh, se on nyt ohi ja olo alkaa helpottua. Meidän suku on vähän haastava ja sen takia stressasin ihan hirveesti. Sillä viime vuodesta jäi vähän tyhmä olo. Eipä tänä vuonnakaan kaikki menny ihan putkeen, mutta loppujen lopuks kaikki meni ihan hyvin. Joulusta ja muista siihen liittyvistä jutuista oon suunnitellu omia postauksiaan, joten ei niistä nyt sen enempää.

Tähän alas laitan "muutamia" tän viikon aikana ottamia kuvia. Kaks ensimmäistä kuvaa otin sillon, kun ostin Tuffelle uuden vinkupallon. Rakas sekos ihan täysin ensimmäisenä päivänä pallosta. Leikki sillä varmaan yli tunnin putkeen ja "jutteli"sille.¨

Loput kuvat on otettu sillon, kun sato lunta ensimmäistä kertaa ihan kunnolla. Mun tavoitteena oli saada Tuffesta, joku semmonen kuva jossa ois näky tolleen kivasti noi lumihiutaleet. En saanu ihan mieleistäni kuvaa, mutta kyllähän noista tuli ihan kivoja.

 photo blogi_zpseca8ec80.jpg  photo blogi1_zps37f4dece.jpg  photo blogi2_zps5981d775.jpg  photo blogi3_zps4faa3592.jpg  photo blogi4_zps83716977.jpg  photo blogi5_zpsbb6631ee.jpg  photo blogi6_zpsb3a96721.jpg  photo blogi7_zps8e7a4dfc.jpg  photo blogi8_zps56441a11.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti