torstai 12. joulukuuta 2013

Tulkoon joulu




Tänään päätin vihdoin ja viimein ottaa itteeni niskasta kiinni ja tehdä muutaman joulukortin. Oon joka vuos tehny ja halusin nytki tehdä. En tehny ku 11 korttia, kun mutsi oli jo kirjotellu muutaman valmiskortin menemmän ja me laitetaan ihan yhteiset kortit. 

Kävin eilen ostamassa Itäkeskuksen Tiimarista ihan hirveesti askartelutavaraa, sillä siellä oli loppuunmyynti sen konkurssin takia. En tiiä mitä teen ilman Tiimaria, sillä oon ostanu sieltä aina kaikki mun askartelutarvikkeet. Harmittaa. 

blogi2
blogi4

Pari tuntia näihin mun askarteluihin meni ja paljon sotkua tuli. Ostin nimittäin sellasen aika ison purkillisen hileitä, mut onneks siinä on sellanen kaatonokka, josta saa kunnolla ja aika siististi kaadettua sitä. Mutta kun on samanlainen sottapytty, kun mä, ei saa mitään hyvää aikaseks. Meillä varmaa koko kämppä kimaltelee jouluun asti.

Oon itte niin kriittinen kaikkeen mitä teen ni, en taaskaan tykkää mistään ja teki mieli heittää roskiin. Aina kuitenki se ajatus on tärkein ja jokaisessa kortissa oli joku pieni juttu josta tykkäsin. 

blogi5 blogi blogi1

~ Mukavaa joulun odotusta, Laura.

Biisit: 
1. Suvi Teräsniska - Varpunen Jouluaamuna
2. Suvi Teräsniska - Tulkoon Joulu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti