keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Mun ensimmäinen LivBox


Nyt se vihdoin ja viimein tuli. Tai no tuli tää jo viime viikolla, mutta kuvat odottanu muokkaamistaan tähän päivään saakka. Laiska minä. 

Sillon 2 kuukauuta (?) sitten päätin I Love Me -messuilta tilata ittelleni LivBoxin. Sain nimittäin ihan hyvän tarjouksen. Sain yhen aikasemman kuun, mun tapauksessa syyskuu, boxin ja sit sain vielä 10 € alennuksen ensimmäisestä mulle postissa tulevasta LivBoxsista. Mutta marraskuun boxia mun ei ollu mahollisuutta saada enää postissa, koska ne oli kaikki myyty jo. Joulukuu oli sitte ensimmäinen. Ah♥ Olin ihan super ilonen, ku tätä menin postista hakemaan. En tiiä ees miks, mut olin vaa.

blogi

Sisältä paljastu ihanan pinkki silkkipaperi ja kauheen pitkä sisältölista. Oon kokeillu vasta ainoastaan yhtä tuotetta näistä. Mutta onneks on aikaa.

blogi1 blogi3 blogi4

Noi hajuvedet tuoksu tosi hyviltä, mitä tosta tuoksuttelin. Pitää keksii vaa kenelle ton miesten tuoksun annan. Tota suoristavaa lämpösuojaakokeilin jo ja ainaki mun mielestä hiukset pysy hyvin suorina. Kaikenlisäks toi tuoksu kans hyvälle.

blogi5

~Laura


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti