maanantai 16. joulukuuta 2013

Kuka keksi rakkauden?


Mun serkkuhan täytti tossa noin kuukaus taaksepäin 18-vuotta. Ostin hänelle lahjaksi lipun/liput Kaija Koon keikalle. Olisin tottakai voinut antaa molemmat liput hänelle, mutta halusin lähteä hänen kanssaa. Keikka oli 14.12. eli kaksi päivää sitten. Ja se oli aivan mahtava! En voi siis sanoin kuvailla sitä fiilistä, mikä meillä molemmilla oli.

blogi

Nautittiin molemmat keikasta täysin rinnoin, vaikka oli siellä muutamia isompia häiriötekijöitä. Aluksi siinä oli joku todella humalassa oleva mies, joka ei meinannu pysyä pystyssä. Ihan yhtäkkiä se rupes nuojaa siinä mun vieressä olevaan naiseen. Tää kyseinen nainen oli mulle silleen "tuu lähemmäs, ettei toi mies tuu tohon". Siirryttiin sitte vähän lähemmäs ja sit se mies peruutti. Eipä se kauaa pysyny siellä taaempana, vaan sit se tuli nii lähellä, että se oli ihan kiinni mussa. Huoh! Joka kerta ku se tuli lähemmäs tönäsin sitä kauemmas. Onneks se sitte tajus lähteä pois. Ni sain nauttia taas keikasta ihan rauhassa. Tässä välissä kanssa yks hyvin virkaintoinen järjestyksenvalvoja tuli sanomaan mulle, että en saa kuvata mun järkkärillä. Mä en edes käyttäny salamaa, vaikka kaikki muut melkeinpä käytti. No kilttinä tyttönä laitoin kameran pois. Sitte siinä vaihtu JV:n vuoro ja siihen tuli, joku paljon sitä edellistä nuorempi. Ajattelin kokeilla onneani ja kaivoin taas kameran esiin. Jes! Eipä se sanonu mulle enää mitää.

blogi1blogi2

Hetki sen miehen jälkeen saatiin olla siinä rauhassa, mutta sitte siihen tuli kaks aika kännissä olevaa nuorta naista. Ei siinä muuten mitään, mutta kun he heiluttelivat käsiään niin paljon, ni siinä meinas turpaansa saada. Kaikenlisäks kun he hytkyivät ja heiluttivat itseään niin paljon, että he olivat koko ajan tulossa päälle. Meidän vieressä oli yks mies keppien kanssa ja hän jo kerran sanoi toiselle niistä naisista, että voitko olla varovaisempi, ku tuut koko ajan päälle. No ei tää naine kauaa sitä muistanu, vaa meni tämän miehen päälle taas. Tästäkö se mies hermostu ja tönäs sitä naista sen verran, että hän tajus siirtyä. En ymmärrä miten vedettii tollasia tapauksia puoleemme kokoajan. Ainii.. Ja kun olin ottamassa yhtä videoo siinä ni toinen näistä naisista tuli koko ajan lähemmäs mun kameraa ja työnsi käsiään siihen kameran eteen. Ekalla kerralla ajattelin, että tää oli ihan vahinko ja siirsin kameraa vähä kauemmas. Mutta ei tää nainen tulee vaa lähemmäs ja kurottaa kättään kameran eteen. En vaan ymmärrä, mikä siinä oli se idea.

blogi5
blogi3 blogi6

Onneks Kaijan keikka meni muuten hyvissä merkeissä ja meille jäi ihan älyttömän hyvä fiilis sen jälkeen. Oli kiva päästä toteuttamaan serkun pitkäaikasta unelmaa. Sillä hän on pitkään jo halunnut Kaijan keikalle, mutta ne keikat on ollu oikeestaan aina K-18.

blogi8
blogi7 blogi9 blogi10

~ Keikka tunnelmia muistellen, Laura.

p.s. Mulla on jotenki tosi urpå olo, jos rupeen teiltä kommentteja kerjäämään. Mutta mä nään että teitä lukijoita käy täällä kuitenkin jonkun verran, mutta mitään kommenttia ei koskaan tule. Jää jotenkin ihan hirveen hassu olo siitä, että te kuitenki täällä käytte lukemassa, mutta ette sitten mitenkään vaivaudu kommentoimaan. Se piristäis ihan älyttömästi päivää, jos täältä ees välillä löytyis jonkunlaista kommenttia. Olkoon se sitten jonkunlaisia kehuja tai jotain rakentavaa kritiikkiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti