perjantai 13. joulukuuta 2013

Materialismi onnellisuus


Miten voikaan tulla näin onnelliseks niin pienestääkin asiasta, kun uudet kengät ? Oon ollu viimeset kaks päivää ihan fiiliksissä, kun sain ne kengät joita oon viimeset puol vuotta himoinnu. Törmäsin ekaa kertaa näihin kenkiin kesäkuun alussa, kun kävin ostamassa Anttilasta mun uuden järkkärin. En viittiny enää uusia kenkiä siihen samaan ostaa ja muutenki ne tuntu sillo mun budjetille liian kalliilta. Eihän se 60 € sinänsä oo paljon, mutta en yleensä osta niin kalliita kenkiä.

kengät kengät

Mun silmät oikeen sytty, kun mä keskiviikkona kävelin Itäkeskuksessa yhen kenkäkaupan ohi ja näin siinä ale hyllyssä kahet tälläset kengät. Hyvä etten pistäny sormia ristiin ja toivonu, että siin ois mun kokoa. Kahet kengät ja toiset oli mun kokoa! Olin ihan taivaassa ja kengillä oli hintaa enää 30 €. Tiesin että saan kotona kuunnella taas kerran iskän raivoomista, ku ostan uudet kengät. Mutta nää kengät on sen arvoset. Rakastan näitä yli kaiken.

kengät kengät

Tää jäi nyt vähän tälläseks lyhyeks postaukseks, mut halusin tulla jakamaan mun onnen muidenki kanssa.

~Laura

2 kommenttia: