perjantai 4. tammikuuta 2013

Uusi vuosi ja joulu


Joulu meni, arki tuli ja uusi vuosikin meni jo. Joulu meni ihan hyvin. Aamulla oli herätys jo vähä ennen kahdeksaa et kerkesin suihkuu, siinä kerkesin vähä aikaa kattoo joulupukin kuumaa linjaa ja sit jo puol kymmenelt suuntana oli hautausmaa ja sukuhauta. Siellä me odotettiin puol tuntii kylmässä pakkasessa ja tuulessa. Eipä siinä mitään muuta, ku et olin ihan jäässä. Haudalla ollessa me putsattiin se hauta lumesta ja laitettiin sinne 5 kynttilää. Otettiin muutamat valokuvat niinku joka vuosi ja sit jaettiin avaimet meille, jos joku ois ollu ennen meitä täällä. Kaikkihan oli siis tulossa meille syömään riisipuuroo ja jakamaan lahjat suvun kesken. Sukulaiset oli meillä sen muutaman tunnin ja mä taas kerran leikin lasten kanssa, mutta tällä kertaa tyttöjen kanssa. Alukshan molemmat taas ujosteli ihan hirveesti, niinku aina, mutta sitte ku ujous katos ni toinen niistä ei ollu päästää musta enää ollenkaa irti. Onneks tytöt on viel sen verran pienii ja kevyitä et heitä jaksaa nostella viel sylii ja pitää vähän pitempään sylissä. Sen jälkeen ku kaikki oli lähteny me avattiin joululahjat ja se oli oikeestaa sit siinä. Syötiin me sit viel myöhemmin jouluruokaa. En saanu hirveest joululahjoja, mutta eipä se mua haittaa. Sain mä sentää paremmat lahjat ku viime vuonna.

Tuffe oli autossa mukana, ku käytiin haudoilla



Näin monta meitä oli haudoilla( miinus toi yks ihme huppupää tuolla taustalla).

Välipäivinä mä en oikee tehny mitää. Yhtenä päivänä käytiin kattomassa mummii sairaalassa, mut siinäpä se oikeestaan. Muuten suurimmaks osaks vaa lepäilin, datasin ja katoin tv. Sekä kaikista tärkein sekotin mun unirytmin.
make a gif

gif make


gif make




Uuden vuoden suunnitelmissahan mulla oli, että mun kaveri ois tullu meille juhlii uutta vuotta ja vähän niinku sen läksiäisii, koska hän muutti nyt vuoden alussa muualle opiskelemaan. Eikä me varmaa tulla näkee enää hirveen usein. Mutta hän päätti perua just aamulla noin 7 tuntii ennen, kun oli tulossa meille. Siinä kohti alko vähän vituttamaan. Meinasin sit aluks etten juhli ollenkaa uutta vuotta ja huolehdin vaa koirasta, mut kyl mä sit yritin jotain. Aluks sit pyysin toista kaverii meille, mutta eipä hänkään päässyt, koska täti oli tulossa. (seuraavana päivänä kyllä faceen tuli baari kuvia, en sit tiiä oliko ne vanhoja vai uudelta vuodelta.) Loppujen lopuks sit yks kaveri tuli meille vast joskus kahentoista aikaa. Kiitos Emi♥ oli kivaa. Juotii kahestaa täällä vähän, kuunneltiin musaa ja datisteltiin. Ulkona ei oikee ollu sellanen sää et siel ois voinu hirveen pitkään olla, ku sato vettä.



Uuden vuoden jälkeen en oikeen nyt oot tehny mitään muuta ku laiskotellu. Mähän tilasin tossa vähän ennen joulua Zalandolta talvikengät, ihan sellaset uggit (feikit) vaa. Ne tuli tossa toissa päivänä, mutta ne oli mulle sit kuitenki liian pienet. Ärsytti ihan älyttömästi, koska tartten talvikengät enkä oo löytäny mistään siks päädyinki tilaamaan sieltä. No ei mitään muuta ku vaan palauttamaan vaa ne takas.




Tänää ollu koko päivän paska fiilis. Eilen suunnittelin et menisin tänään shoppailee, mutta en mä sitten jaksanukkaan. Huomisen suunnitelmat peruuntu ni mä voin mennä huomenna. Meen kyllä varmaan yksin, koska eipä mulla taida oikeen olla enää shoppailu seuraa, ku Riikka muutti muualle opiskelee. Ja muista hyvii kavereita mulla ei täällä ookkaa. Kaikki muut hyvät kaverit asuu jossain muualla. Tunnen olevani ihan yksin. Nykyisessä koulussakaan mulla ei oo oikein kavereita tai on mut ei sellasii hyviä kavereita. Suurin osa niistäki ärsyttää mua, mut pääsenpä niistäki eroon sit kesän jälkee.






~Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti