maanantai 24. joulukuuta 2012

Jouluvalmisteluja

Joulunalusviikko on jo lopuillaan ja tällä viikolla on ollu ihan älyttömästi tekemistä. Niin koulun kuin muunkin elämän puolella. Maanantaina meillä alko vähän niinku koeviikko koulussa. Ja kokeittenhan lisäks meillä oli joka päivä vielä normaalia opetusta. No kai ne kokeet ihan hyvin meni. Luulisin ainaki. Yks me saatiin jo takaskin ja sain lääkehoidosta kolmosen. Happyhappy. Torstaina mulla oli perjaatteessa vikat ajotunnit ja perjantaina mulla oli inssi. Pääsin läpi !! Nyt mulla on sit ajokortti. Autoahan mulla ei viel oo, mut ehk saan sen viel.

Lauantaina alotin kaikenlaiset jouluvalmistelut. Eli mun kohalla se tarkottaa sitä et alotin siivoo mun huonetta. Hyi. Inhoon siivoomista. Mutta sitte tänään mä jatkoin siivoomiisen  loppuun ja leivoin pipareita. Rakennetiin faijan kanssa myös piparkakkutalo.

mutsi koritelee pipareita

Faija kokoo piparkakkutaloo










Iskä kävi tänään myös vielä vähän kaupoilla ja osti ulle pari juttuu. Kaks tollasta muumipyyhettä ja sit tyynyn, jonka mukana tuli muumityynyliina.






löysin siivouksen aikana mun vanhan passin





  Ajattelin nyt kerrankin vähän kuvata meijän kämppää, ku tään on kerranki kokonaan siisti. Ja joku jossain vaiheessa ehotti et esittelisin meijän kämpän. Tai sit muistan väärin. No ihan sama tässä näitä kuvia.

Huone ovelta

Toinen kuva "pimeestä" huoneesta

Sänky<33

Huone ikkunalta päin

Tollanen ihme hyllykkö
Uus tyynyliina <3

Tietokone

Kuva meijän koulun ylioppilaista ja peili


Ruokailutila joulukuosissa


Olohuoneesta




Tonttuja

Toinen puoli olohuoneesta


Lakkasin tänään myös uudestaan mun kynnet, koska niistä edellistä jostain syystä tipahti osa pois. Tällä kertaa tein tälläset kuunnon hilekynnet, jotka on varmaa 1mm paksut. Ohops. mut kyllä nää on silti kivat.


Huomenna aamulla mun pitäs olla hereillä jo ennen kaheksaa JOULUAATTONA. Hyi. Mut pakko se on kai kestää. Joten taidanpa tästä hiipiä äkkiä pakkaamaan parit joululahjat vielä ja sitten nukkumaan. Ai minäkö hieman myöhässä pakkaamisten kanssa.

~ Hyvää yötä, Laura.

6 kommenttia:

  1. toi näyttää niii hassulta toi sun huone ilman sitä patjapaskaa siinä xDD JA IHANA TOI PASSIKUVA♥
    t. lotta koska en oo jostaa syyst kirjautunu :0 enkä jaksa nähä nii paljo vaivaa yhe kommentin takii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eipäs näytä :D sä vaa et oo koskaa nähny sitä tollee ku se on aina valmiiks laitettu.. :D no en mä nyt tiiä..

      Poista
    2. no oon mä kerran nähny mut se oli sun ylioppilasjuhlissa ja sillonki sanoin et se näyttää hassulta, ko en oo tottunu siihe tollee :'D ja on se ihana ! et oo muuttunu yhtää :D

      Poista
    3. niinhän sä sanoit :D tää on inhottavan ahas sillon ku tääl on se toinen sänky. Oonpas :(

      Poista
  2. Kivat nuo kynnet :) Itse tein enne joulua semmoset punaset hilekynnet. Niitä on vaa rasittavaa hinkata pois. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun piti vaa repii noi pois, ku ne oli niin paksut ja noi oli ihan askarteluhileitä ni siihen ois vaa kaikki pumpuli ja paperi tarttunu kiinni D:

      Poista