perjantai 11. tammikuuta 2013

-

Musta on tän koko viikon koulussa tuntunu siltä, ettei mulla oo siellä enää kavereita. Eikä mulla nyt oikee muutenkaa oo kavereita. Tai siis onhan mulla mutta ne asuu niin kaukana ni ei se oikeen oo sit sama asia. Mut siis koulussa mun kaveri ei puhu mulle enää, vaan se viettää aikaa sellasen ihmisen kanssa joka on 21-vuotias ja käyttäytyy ky 15-vuotias. No jokainen valitsee kaverinsa, mut ei se kivalt tunnu ettei se enää oo mun seurassa ollenkaa. Menee vaa suoraa sen toisen luo ja mä jään ihan yksin. Muutenki kaikilla on jollain tavalla omat porukkansa meijän luokalla. Ja mä en kuulu niistä mihinkään. Kyllä mä voin jutella siis ihmisten kanssa koulussa ja välkillä, mutta ei ne mun kavereita ole.

      Sit sen lisäks Lotta muutti pois täältä läheltä. Sekä yks mun toinen kaveri muutti kans, joten mä jäin ihan yksin. Ei oo enää ketää kenet voisin meille pyytää tai lähtee shoppailee jonku kaa.

Mä niin odotan että tää kevät on ohi ja syyslukukais alkaa, koska sillo alkaa koulutusohjelmat ja me saadaan uudet luokat, jos vaikka saisin uusia kavereitaki.

Tuntuu et oon ihan yksin eikää ketään kelle voin puhuu irl. Koulussaki tosi monesti ku puhun ihmisille ni ne vaa ignoraa mut vaikka en puhu ees omista asioitani. Noh.. Kai mä sit oon vaan ihan hiljaa ja teen omia juttujani. Oon varmaa niin paska ihminen ettei mua jaksa kuunnella.

~Laura, paska fiiliksellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti