maanantai 17. joulukuuta 2012

Ahistaa

Sunnuntaina mä en tehny yhtää mitää. Lahnasin oikeesti vaa koko päivän sängyssä siitä lähtien ku heräsin ja mähän heräsin vasta kahdelta iltapäivällä, koska kukaan ei mua aikasemmin herättäny. Ihmettelin suuresti sitä, ettei kukaan mua herättäny. No nukuinpa siinä 12 tunnin yöunet. Se oli toisaalta ihan hyväki juttu, koska viime yönä mua ei nukuttanu ollenkaa ni valvoin johonki puol kolmeen asti ja nukuin vaa 4 tuntii. Selvisin tästä päivästä hyvin, vaikka mulla oli jopa koekki jota stressasin ihan kunnolla.


Mua ahistaa muutenki tää koko viikko. Mulla on kaikkina muina päivinä koe paitsi keskiviikkona ja sit perjantaina on kaks koetta + inssi (joka on ihanasti ennen kouluu, joten varmasti vituttaa jos en pääse läpi.) Oon oikeesti niin stressaantunu ja ahistunu tästä viikosta, et loma tulee hyvään saumaan. Mulla on varmaa joku 6 koulutehtävää noitten kokeitten lisäks kirjotettavana viel. Että hyvin menee. Sit pitäs kanssa siivota, koska meille kai tulee jouluaattona sukulaisia syömään riisipuuroo ja viettämään aikaa.



                            

Lakkasin tossa lauantai iltana kynteni pitkästä aikaa, ku oli vähän tekemisen puutetta. En nyt oo ihan tyytyväinen lopputulokseen, mut on noi ihan kivat.

Välillä on kyllä just sellanen oli etten jaksa yhtään mitää. Tekis mieli vaa käpertyy peiton alle ja jäädä sinne ens kesään asti. Toi pimeys oikeesti masentaa. Kasilta ku lähet kouluun ni on PIMEETÄ ja neljältä ku pääset kotiin on PIMEETÄ. Inhoon talvee vaan sen takii et on aina niin pimeetä!!!!


~Laura

2 kommenttia:

  1. ei nää sitä vitun päivänvaloo ikinä koska koulu, huoh. varsinki tääl pohjoses.

    VastaaPoista