lauantai 15. joulukuuta 2012

Joulutunnelmaa




Väsyttää, väsyttää ja vielä vähän väsyttää. En tykkää tästä masentavasta säästä yhtään. Oon koko ajan ihan helvetin väsyny, koska oon kaiken valosan ajan päivästä koulussa. Enkä saa valosta yhtään energiaa. Siks mä varmaan nukunki nykyää niin paljon.




animate gifs
Kävin nyt kurkkaamassa sen keskustan Stocmannin jouluikkunan.
Tänään mä kuitenki jaksoin raahata itteni kaupungille mun kaverin Riikan kanssa. Olitiin sovittu et nähään keskustassa yheltä, joten katoin bussin sillee et kerkeen sinne siks. Mutta bussi päätti jättää just sen vuoron välistä millä mä oisin menny, jouduin oottaa sit bussii, joka tuli 20 min myöhemmin ku se millä mun piti mennä. Ja tuli VÄHÄN kylmä siinä pakkasessa ja tuulessa odottaessa. Noh.. Sit ku mä Kamppiin pääsin ni venasin Riikkaa viel joku 10 min. Siitä me sit lähettiin kiertelee pari kauppaa, vaikka eipä me mitään ostettu. Koko reissun tarkotuksenahan oli mennä yhessä syömään, ni päädyttiin syömään Memphikseen. Itte söin jonku hampurilais -jutun ja Riikka söi jotain lohta, mistä hän ei kuitenkaan hirveästi tykännyt loppujen lopuksi. Itte tykkäsin omasta annoksestani. Sit jatkettiin kiertelyä, koska halusin käydä kattomassa joulukadun pimeellä, et oisin saanu siitä kivoja kuvia, mut ei se sit onnistunkkaan. Päätettiin sit lähtee kahvilaan lämmittelee ja kierrettiin varmaa 7 kahvilan ohi, et josko niihin mahtuis ja ne oli kaikki melkeen täynnä ja jonoa oli hirveesti. Ni lähtettiin sit Itäkeskukseen kahvilaan. Siinä sit vielä vähän aikaa hengattiin ja juteltiin ennen kotiin lähtöä.



Mun huonekki sai vihdoin ja viimein jouluvalot, ku löysin ne kaapinperältä. Nää valot on mulle tärkeet, ku oon saanu ne mun mummilta, joka kuoli jo pari vuotta sitten. Nää on melkeen ainut aineellinen muisto mummista.
                   


~ Hyvää joulun odotusta toivotellen, Laura.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti