maanantai 30. maaliskuuta 2015

Kevät tuli ja meni

... ainakin tämän päivän sään perusteella. Perinteisen pilvisen sään mä vielä kestäisin, mutta se koko päivän jatkunut lumisade. Siis ihan oikeesti mua alkaa masentamaan. Oon mielialaltani tosi säästä riippuvainen. Ainakin omasta mielestä. Tai siltä musta on viime viikkojen aikana tuntunut. Nimittäin sillon, kun aurinko paisto olin tosi pirtee ja energinen. Nyt taas tekee vaan mieli käpertyy sängyyn ja nukkua.

 photo blogi1_zpssh3f5nf3.jpg

Viime ja sitä edellisellä viikolla sain tosi paljon aikaseks. Töiden lisäks kävin pari kertaa kaupungilla ja kaupoissa kiertelemässä. Tuli ostettua muutamia uusia perusvaatteita sekä muutama kynsilakka. Sen lisäks leivoin sitä hyvää kakkua ja ostin kauniita kukkia piristyksesks.

Tälläsinä pimeinä päivinä tuntuu, että töihin kuluu kaikki energia ja oon tosi väsyny, kun pääsen kotiin. Harmittaa, olisi nimittäin ihan kiva tehdä, jotain muutakin töiden lisäksi. Eikä vaan herään-töihin-kotiin-nukkumaan-herään hetkeks-yö unille. Ja seuraavana päivänä sama uudestaan. Huoh.

Oisko kellään mitään väsymyksen selätys vinkkiä ?


 photo blogi2_zpszyg3bwoc.jpg  photo blogi3_zpswttmi4pi.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti