sunnuntai 8. helmikuuta 2015

CityShoppari2015

Sain CityShoppari2015 -mobiilikortin testiin Hopottajien kautta.

Sain kortin Tammikuussa ja en oo vielä hirveesti kerennyt sitä käyttämään, mutta kyllä mulla siitä jo jonkin näkösiä kokemuksia on. 

Mobiilikorttia varten piti ladata puhelimeen erillinen sovellus nimeltä Cardu. Sovelluksen kautta pystyy käyttämään myös monia muita mobiilimuodossa olevia etukortteja. Cardun toimivuus vaikuttaa myös kortin käyttömukavuuteen. Pari kertaa mulla ei oo auennu esim. Kahviloiden tarjoukset ei oo auennu ollenkaa vaan sovellus on pitäny pariin kertaan sammuttaa ja avata sovellus uusiks. Toinen mikä sovelluksessa ei oo toiminu on sellanen toiminto, jolla pystyy kattomaan lähellä olevat tarjoukset. Oon monesti yrittäny kattoa niitä kotona, mutta kertaakaan ne ei oo toiminu. Tänään kokeilin niitä liikenteessä ja ne toimi ensimmäistä kertaa. Muuten sovellus on käyttömukavuudeltaan ihan kiva.

 photo blogi_zps04f9c35a.jpg

Sovelluksen kautta ei tarvitse näyttää korttia ollenkaan, vaan sovelluksesta löytyy erilaisia "kuponkeja", joita kassalla näyttämällä ja klikkaamalla ne voi käyttää.  Oon selaillut ja tallentanut omiin suosikkeihini, joitain tiettyjä tarjouksia joista tykkään eniten.

Oon monesti miettonyt ennen tätä tilaisuutta, että hommaisin CityShopparin. Koskaan en oo kuitenkaan sitä ostanut, koska opiskelijalla ei oo hirveesti ollu ylimäärästä rahaa. Oishan tässä toisaalta säästänykkin rahaa. Tää ei ehkä kuitenkaan sovellu hirveen nuorille, että jostain yli 18 vuotiaasta eteenpäin ois paras kohderyhmä. Tai näin mä ainakin ajattelisin.

 photo blogi1_zps673e637e.jpg  photo blogi2_zpsfe0ad55f.jpg  photo blogi3_zpsdf941812.jpg

Tässä pari esimerkkiä, jotka oon itse hankkinut CityShopparin tarjouksilla. Glitteristä ostin -30% alennuksella puhelinlankaponnareita, koska vanhat on kadonnut. Tää oli kertakäyttönen tarjous. Sekä Ciao! Caffésta Caffé Latten mukaan 2,50€ oikee hinta 3,60€. En pahemmin oo juonut kahvia kahviloissa, mutta tää oli ihan hyvää. Tää on taas jatkuva tarjous, joka on vuoden loppuun asti voimassa.

Muita mielenkiintoisia tarjouksia löytyy H&M:ltä, monilta ravintoloilta, muilta liikkeiltä. En vain ole vielä ehtinyt hyödyntää niitä. Onneksi kaikki tarjoukset on voimassa vuoden loppuun asti ellei toisin mainita. Yhden harmittavan puolen oon huomannu ravintoloiden tarjouksissa, nimittäin tosi monet niistä on kahdelle hengelle. Olis tosi kiva mennä johonkin ravintolaan syömään yksinkin, mutta ainakaan tarjouksilla ei pahemmin pääse. Kyllä ne kuitenkin tulee varmaan kavereiden kanssa tulee vuoden aikana käytetyyä.

Yleisesti ottaen tähän asti, mitä olen CityShoppari2015 -mobiilikorttia käyttänyt olen siitä tykännyt ja siitä on löytynyt kaikkia kivoja tarjouksia. Voin vielä myöhemmin tulla kertomaan, mitä mieltä pidemmän käytön jälkeen olen.

 photo blogii_zpsafcdd796.png

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti