tiistai 26. elokuuta 2014

Uusi laukku rakkaus


Sunnuntaina mulle tuli täydellinen tilaisuus ostaa uusi ihana laukku ittelleni. Serkun perhetuttu oli käyny U.S.A:ssa lomalla ja serkku oli pyytäny häntä tuomaan Michael Korsin tai Guessin laukun. Mutta tää perhetuttu olikin tuonu mukanaan kolme laukkua, joista mun serkku osti kaks ja kolmas ois menny jollekki, mutta mä sain kuitenki ostaa sen. Ja tää on aivan ihana. Vähän aluks mietitytti tää väri, sillä mulla on kaikki laukut mustia tai ruskeita. Tää laukku on mun mielestä, kuitenki aivan ihana. Mun serkku osti ittelleen samanlaisen, mutta musta-valkosen. Nätti-nätti laukku. Ihan epäreilua, että nää on U.S.A:ssa niin paljon halvempia. Tääki makso noin 30 euroa. Tykkään tästä älyttömän paljon ja oon ihan rakastunu. Tekis mieli vaa tuijotella tätä koko aika.

 photo blogi_zpsc2d0598c.jpg  photo blogii_zps3c1d617c.png

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti