perjantai 15. elokuuta 2014

S4

Mun ja mun rakaan S2:sen yhteinen tie tuli päähänsä, kun se alko sammuilemaan välillä ja akku alko loppumaan jo puolessa päivässä. Eikä muistintila enää riittäny mun käyttössä.

Ehtona uudelle puhelimelle oli lisää muistia, siis puhelimenmuistia. Samsungin puhelin, joten vaihtoehdot oli oikeestaan vähissä. Mietin aluks S3:sta, mutta pitkän keskustelun jälkeen myyjän kanssa päädyin S4:seen.

 photo blogi_zps066a1200.jpg  photo blogi1_zps37e206aa.jpg

Ihana uusi valkoinen puhelin. Oisin jo kaks vuotta sitten halunnu valkosen puhelimen, mutta ostinki loppujen lopuks mustan. Mutta nyt sain ihanan valkosen. Ja siinä on ainakin vähäks aikaa mulle tarpeeks muistia. Oon ihan rakastunu.

Kävin myös samsungin omasta liikeestä kattomassa kuoria, mutta ne oli ihan älyttömän kalliita. Siis sellaset kuoret, jotka ois vaan suojannu näyttöä naarmuilta ois maksanu 25 euroa. Ihan älytön hinta, mun mielestä. Kävin kuitenki vielä Kampin puolella ja osuin siellä Mustaanpörssiin, jossa oli mun onneks kaikki puhelin tarvikkeet -50% . Löysin sieltä ittelleni parit ihanat kuoret, jotka suojaa muutakin ku vaa näyttöä kolhuilta. Ja sain nää kahet ihanat kuoret yhteishintaan 23 euroa. Säästin ihan älyttömästi ja sain paljon hienommatki kuoret.

 photo blogi2_zpsedac763b.jpg  photo blogi4_zps6175ed13.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti