perjantai 16. toukokuuta 2014

14/5/2014

Keskiviikkona heräsin aamulla jo ennen yheksää, että saan ostettua liput Live Aid -konserttiin. Haluttiin hyvät istumapaikat äitin kanssa. Ihan turhaan mä niin aikasin niitä olin varaamassa, sillä sain ihan hyvät paikat. No olin kuitenkin ajoissa hereillä ja päivällä olin menossa keskustaan O.P.I:n ystävämyyntiin Katajanokalle. Oli ihana valmistautua lähtöön ihan rauhassa, eikä kauheella kiireellä niinkun mä yleensä teen.

Menin sinne ystävämyyntiin yksin joskus vähän yli yks. Ja jumituin sinne pariks tunniks valitsemaan kynsilakkoja. Unohin jopa kuvata ne kaikki kynsilakat mitä siinä oli esillä. Siellä oli samaan aikaan Facen Kynsikoristelu ryhmästä mulle tuttuja tai siis sellasii henkilöitä jotka tunnistin sitä kautta. Oon aivan varma, että jos oisin ollu siellä ihan yksin oisin selvinny 20€:llä, mutta kynsilakkojen ostelu meni vähän överiks ja mukaan lähti 12 O.P.I:n lakkaa. Hintaa niille tuli 63€. Onhan se selkeesti halvempaa, kun kaupasta ostais tai tilais jostain joten en syytä itteeni mistään. Tarkempia kuvia laitan näistä lakoista mun kynsiblogiin.

Kaiken ton jälkeen suuntasin vielä DNA -kauppaan ettimään ittelleni uutta handsfreetä, sillä onnistuin rikkomaan vanhasta sen vastausnapin. Tuli sitten vietettyä siellä noin tunti. Hupsista. Se myyjä oli kyllä tosi mukava ja heitti hirveest läppää. Mullahan oli vaikeuksia valita minkä väriset kuulokkeet oisin ostanu sillä niitä oli viidessä eri värissä ja kaikki oli ihania värejä. No myyjähän totes mulle "Jos ostat kaikia värejä saat yhet ilmaseks." Hän myös suostutteli mut ottamaan 4G -mokkulan kaheks viikoks testiin ilmaseks. Oli kyllä tosi kiva päivä.

Tänään, tai siis eilen tostaina, oon siivonnu koko päivän. Mun siivoukseen meni oikeesti varmaan joku kaheksan tunti. Ihan vaan sen takia, että unohduin aina tutkimaan kaikkea mitä löysin ja lajittelemaan sukkia. Mutta nyt se urakka on taas hetkeks suoritettu ja vieraat voi tulla sunnuntaina puhtaaseen kämppään.

 photo blogi_zps0084853e.jpg  photo blogi1_zps36a55530.jpg  photo blogi2_zps90fc4424.jpg  photo blogi3_zps2666f026.jpg  photo blogi4_zps57d54d98.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti