torstai 2. kesäkuuta 2016

Uuden alku

Hups heijaa, kun aika on mennyt nopeesti. Tuli pidettyä taas vahingossa kuukauden mittainen tauko tänne kirjoittelusta ja sitä edelsi myös hieman hiljaisempi kausi. Mulla ei vaan tämän kevään aikana ole ollut voimia kirjoittaa kahta blogia sekä tehdä töitä päivittäin. Kynsiblogiani olen kirjoitellut aika säännöllisesti, koska kynsiäkin tulee lakkailtua aika usein. Vaikka nautinkin bloggaamisesta oli pakko jättää jotain pois, olin aivan loppu. Nyt olen taas löytänyt energiaa toimia ja ajattelin samalla aloittaa kevyesti kirjoittelemaan tähänkin blogiin.

 photo joutsen2_zpsoil31gpj.jpg  photo joutsen4_zpsatfryxl3.jpg  photo joutsen3_zpsmbmhaxp3.jpg 

Oon varmaan aikaisemminkin täällä maininnut, että meillä oli töissä todella rankkaa viime vuoden elokuusta tämän vuoden huhtikuuhun. Olin todella lopussa, mutta yritin jaksaa vaan koko ajan eteenpäin. Olen nyt vasta pikkuhiljaa ruvennut tajuamaan, kuinka väsynyt ja lopussa olin. Tuona aikana saatoin nukkua 2-6 tunnin päiväunia sekä vielä yöunet aivan normaalisti. Välillä nukuin jopa kellon ympäri. Kaikki ihmetteli. miten pystyin nukkumana niin paljon. Vetosin koko ajan hyviin unenlahjoihin. 

Nyt huhtikuun jälkeen on alkanut helpottamaan. En ole enää niin väsynyt, eikä mulla ole koko ajan sellaista tunnetta, että tarvitsen päiväunet. Ja vaikka nukkuisinkin päiväunet, ne ei kestä yli tuntia. Töissäkin on helpottanut ja loma häämöttää. Mulla on kesällä onneksi neljä viikkoa lomaa, kahdessa kahden viikon mittaisessa pätkässä. Se tulee kyllä tarpeeseen.

 photo joutsen1_zpsmfta7zum.jpg  photo joutsen_zpsi0cerldk.jpg

Postauksen kuvituksena on tiistaina kuoriutuneet joutsenenpoikaset. Sain kuulla, että poikaset ovat kuoriutumassa, kävin pakkaamassa kameran töiden jälkeen mukaan ja lähdin kuvaamaan. Olin paikalla noin pari tuntia ja näin kahden poikasen kuoriutuvan, Ne olivat niin älyttömän söpöjä. Vasta kuoriutuneet poikaset näyttivät aivan märiltä räteiltä ja ne olivat todella väsyneitä. Eivätkä jaksaneet edes liikkua, mutta kuivuttuaan ne alkoivat liikkua. Ne ottivat selkeästi myös power nap:ejä, sillä ne nukkuivat lyhyitä hetkiä välillä ja jatkoivat sen jälkeen liikehtimistä. Sanon sen vielä kerran ne oli aivan älyttömän söpöjä!

p.s hommasin uuden kameran ja sen kanssa on vielä jonkin verran harjoittemista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti