maanantai 16. marraskuuta 2015

Nikke Ankara @ Itis 14.11.2015



Eilen meidän läheisessä ostoskeskuksessa Itiksessä oli joku Soneran järjestämä tapahtuma, jossa Nikke Ankara esiintyi. Oon jo pitkään kuunnellu hänen musiikkiaan ja tykännyt paljon. 

Vuosi sitten, kun Nikke katosi ja sitten vähän myöhemmin hän ilmaantui takasin, vain ilmoittaakseen jättävänsä musiikin teon olin aika pettynyt. Tottakai ymmärsin, että hänen terveytensä on paljon tärkeämpää. Olinkin hyvin iloinen, kun hän tervehtyi ja ryhtyi uudelleen tekemään musiikkia. 

 photo blogi2_zpsxmz9fvbr.jpg  photo blogi1_zpsf4kaclc7.png

En oo koskaan pahemmin käynyt keikoilla, mitä nyt viime vuosina oon parilla isommalla keikalla käynyt. Ilmaiskeikoilla oon käyny enemmäin. Varsinkin just sellasilla, joissa on mun lempiartsisti/lempiartisteja esiintymässä. 

 photo blogi_zpsssozgfbf.png

Kyseessä oli neljän biisin minikeikka. Ensimmäisenä hän esitti Perjantai 13. ja sehän oli aivan täydellinen aloitusbiisi, kun just edellinen päivä oli ollut perjantai 13 päivä ja siihen alkuun Nikke veti viel hyvän alkuspiikin. Seuraavaksi tuli Spesiaali, sitten Koska sä eroot ja viimeisenä Värifilmi. Kaks viimeistä noista biiseistä on ihan mun lemppareita ja kuvasinkin ne jopa videolle, jotta voin jälkeen päin fiilistellä niitä.

Värifilmi on tosi koskettava biisi ja kuten Nikke onkin kertonu, että se on kaikista henkilökohtaisin biisi häneltä ikinä. Livenä tää oli vielä parempi. Siinä esityksessä oli niin paljon tunnetta mukana, että mulla meinas tulla kyyneleet silmiin. 

Lopuks Nikke jakoi vielä nimmareita ja hänen kanssaan sai käydä ottamassa yhteiskuvan. Mun oli tottakai pakko mennä kanssa hakemaan ittelleni nimmari ja kuva.

 photo blogi4_zpsv2fs4iaw.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti