sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Driving Around


Käytiin mun serkun kanssa perjantaina valokuvaamassa. Suurena vaikeutena oli taas, että minne mennään kuvaamaan. Päädyttiin sitten vaan ajelemaan autolla ja ajettiin jotain ihan ihme teitä pitkin. En oikeen ees tienny missä oltiin mutta sit, ku lähettiin sieltä pois ni tajusinki. Tyhmä minä. Toiveena meillä oli kuvauspaikalle, että siel ei koko aika menis hirveesti ihmesiä ohi. Löydettiinkin sitte jostain päin Vanhan Porvoontien varrelta pikkutie, jota jatkettiin eteenpäin. Ihana rauha kuvata, vaikka kehä kolmonen meni aika läheltä ohi.

Kuvasin oikeestaan enemmänkin mun serkkua, sillä hän on harvoja kavereita, joka suostuu mun kuvattavaks aina välillä. Tahtoisin harjotella henkilökuvausta enemmän, muttapa ei mulla ole "malleja".  Otin mä kuitenkin kaukolaukasimella ittestäni kanssa kuvia.

Ulkona oli kyllä aika lämmin sillä oltiin kuvailemassa, joskus puol kasin ja ysin välillä. Selvisin sen koko ajan ilman takkia enkä palellu ollenkaan. Kyllä se kesä sieltä tulee !

~ Laura

 photo blogi1_zps8dc7d067.jpg  photo blogi3_zps2da95fe7.jpg  photo blogi5_zpsb4e18016.jpg  photo blogi4_zpsb6710a63.jpg  photo blogi_zpsc79cf901.jpg  photo blogi6_zps43b4d39c.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti