torstai 3. huhtikuuta 2014

30.3.2014


Viime viikonloppuna oli ihan pakko päästä ulos kuvaamaan. Olin istunu kipeenä kolme päivää sisällä ja ulkona oli kaikenlisäks niin ihana ilma. Koko reissu alko taas vähän päättömällä ajelulla niinkun nykyään useimmat mun valokuvasreissut. Sillä en koskaan keksi minne menisin kuvaamaan. Loppujen lopuks päädyin taas meren äärelle Vuosaareen. En tiedä mikä siinä meressä mua vetää puoleensa, mutta melkeenpä aina päädyn jonnekkin meren/veden äärelle kuvaamaan. Oli ihana vaan keskittyä siihen rakkaaseen valokuvaukseen ja unohtaa kaikki muu hetkeks. Onneks on joku tällänen harrastus johon voi uppoutua.

 photo blogi5_zps7f993bc1.jpg  photo blogi7_zpsad1eed39.jpg  photo blogi6_zps7b33a5a8.jpg

Aurinko paisto niin kirkkaasti taivaalla, ettei mulla meinannu pysyä silmät auki. Aurinkolasithan mä tietysti unohdin autoon ja olin jo kävelly hyvän matkaa Tuffen kanssa eteenpäin, joten en niitä jaksanu hakee enää. Vaikka ehkä ois pitäny.  Mutta EN valita. Ihanaa että aurinko paistaa. Tuntuu että ittelläkin on enemmän energiaa. Kevään ensimerkkejäki on ilmassa, näin ensimmäiset leskenlehdet, vaikkakin vanhemmat on jo niitä pitemmän aikaa nähnykkin.

 photo blogi4_zps00f95688.jpg  photo blogi2_zps1a2465d2.jpg  photo blogi1_zps2285fa98.jpg  photo blogi_zps4e49dc15.jpg  photo blogi3_zpsf0e9af7e.jpg  photo blogi9_zps73f37e91.jpg  photo blogi8_zpsff8095b6.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti