perjantai 1. heinäkuuta 2016

Kiitollinen

Löysin noin viikko sitten Suskin kautta yhden sovelluksen puhelimeen nimeltä YOU.

"You-hyvinvointisovellus kannustaa käyttäjiään
 itsensä mittaamisen sijaan pieniin päivittäisiin 
tekoihin. Nämä on jaettu neljään ryhmään: 
ruoka, mieli, liikkuminen ja asiat, joista ihmiset 
nauttivat." 

Sovelluksessa tulee siis pieniä päivittäisiä "tehtäviä", joita voi suorittaa omaan tahtiin. Mä oon ainakin tykästynyt tähän sovellukseen ja jääny aivan koukkuun. En oo aivan täysin vielä perehtynyt tähän sovellukseen, mutta kaikki aikanaan.

YOU-app:issa oli tällä viikolla sellanen "tehtävä", jossa mietittiin mistä ollaan sillä hetkellä kiitollisia. Sain, siitä ajatuksen kirjoittaa tänne blogiin hieman pidempää listaa asioista, joista olen kiitollinen tällä hetkellä.

 photo blogiauringonlasku_zpsqjjznkto.jpg

KESÄ - lempivuoden aikani. Pitkät päivät ja valon määrä on suuri. Lämpö ja luonnon kauneus. Kaikki kuuluvat kesään.

TYÖ - Olen saanut työpaikan, jossa viihdyn. Siellä on mukavia työkavereita ja ihanat lapset, hölmöine juttuineen. 

LOMA - Vaikka tykkään työstäni, viime vuosi oli raskas ja loma tuli enemmän kuin tarpeeseen.

TERVEYS - olen pysynyt tähän asti perusterveenä, enkä ole pahemmin töistäkään saanut mitään tauteja.

 photo blogi_zpsxgjk1fve.png

VALOKUVAUS - kesällä innostun aina ihan älyttömästi luonnon kuvaamisesta. Uusi kamera innostaa entistä enemmän kuvaamaan. Tarvitsee vain kameran, muuten ilmaista. Voi harrastaa yksin tai kaverin kanssa.

PERHE - välillä voi perheenkin kanssa olla vaikeaa, mutta loppujen lopuksi olen kiitollinen, että minulla on äiti, isä ja rakas Tuffe.

MÖKKI - Olisi vaikea kuvitella kesää ilman mökillä oloa. En todellakaan tiedä, mitä tekisin kesäisin, jos meillä ei olisi mökkiä.

AUTO - Pinnallistahan tää on. Se kuitenkin mahdollistaa niin paljon. On vapaus tulla ja mennä minne haluaa.

 photo blogiheinauml_zpshdwgsa7q.jpg

Mistä sinä olet kiitollinen tällä hetkellä ?

2 kommenttia:

  1. Upeita kuvia ja täytyykin tutustua tohon sovellukseen! :)

    http://pupun-ruokaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista