keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

Nyt soi #2

Teki mieli tulla pitkästä aikaa jakamaan tänne tän hetkisiä musiikkilemppareita. Joka kerta kun avaan spotifyn, joku näistä on aina ensimmäinen biisi millä alotan. Nykyään kuuntelen tosi paljon samoilta artisteilta musiikkia. Ja ne onkin niitä mun lempiartisteja. Oon jo pitkään kaivannut jotain uutta kuunneltavaa, mutta en jotenkin vaan löydä mitään uutta. Jos teillä on suositella jotain hyvää musaa mulle kuunneltavaks niin laittakaa kommentteihin! :)




Onko joku näistä sun lemppari?

1 kommentti:

  1. Aika samanlaisia lemppareita mullakin! Nyt just kuuntelen Robinin ja Softenginen uutta biisiä Salamatie, ja mä ainakin tykkään tästä :-)

    Muita tän hetken kuunnelluimpia on
    Roope Salminen & Koirat - Läikytä
    Elastinen feat Lauri Tähkä - Lempo
    Mikko Harju - Mä olen tässä
    YOUNGHEARTED - Tässä ja nyt
    Tungevaag & Raaban - Wolf :-)

    VastaaPoista